Saturday 19 January 2013

US AND WE


Assalammualaikum ...
wallawehhh .. lame da xpost ... berhabuk sudah 
blog aku..
hehe .. wa hirini nak story sikit pasal muke2 di bawah nie



tadaaaaaaaaaaa... 
nie Nazhan ... 
budak nie slalu buat masalah kat aku .. 
ecehh xderlhaa .. dier baik dohh ...
slalu  ader bile aku boring ..
lepak ngan die kadang-kadang boleh jady gila..
#weyh pulangkan balik barng aku dohh#


yang nie pulok Ahmad Firdaus Ikhmal..
dielhaa bestie aku  .. wkwkw .. tahun lepas 
macm2 jady ... 
byk perkare yg kitorang buat ...
semuanya lakalaka dan aku xkan lupakan..
tahu lepas satu kelas .. tahun nie lain-lain ...
hahah .. xdapat da nak gossip ngan dia.. 
tahun nie kitorang peyyemar ...
hope dapat buat yg the best ... wallawe'eh


yg ini pulok ... my cute 'hostelmate' #adeke?...
nie picca tahun lepas ... macam open house kan ... 
yang baju pink dua2 tu da pindah ... sedih dohh ...
bile lhaa agaknye dapat jumpe balik ... hadtoiiii...
ermm .. harap dapat agy amik picca mcm nie ngan korang ..


Al-Kisah nya... wa lindu lu olang ...
xper nanti aku masuk asrama .. boleh jumpe an ... wkwkwkw ...
kay lhaa .. byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment

Comment Please =3